Kezdőlap Mobil Ha nem játék, akkor Spotify és Netflix

Ha nem játék, akkor Spotify és Netflix

6 perce olvasva
0
0
14
Ha nem játék, akkor Spotify és Netflix


Az Apple és a Google alkalmazásboltjaiban a Tinderre és az HBO NOW-ra is sokat költenek az emberek.

 

2015 utolsó negyedévében az App Store 3,4 milliárd dolláros árbevételt hozott a nem játék jellegű appokon keresztül, a Google Play Áruház pedig 1,8 milliárdot. Egy év elteltével az értékek 5,4 és 3,3 milliárd dollárra emelkedtek, ami éves szinten 67 és 82 százalékos növekedést jelent.

A látványos bevételnövekedés mögött az a trend áll, amely alapján egyre többen fizetnek elő a zenei és a videós streamingszolgáltatásokra.

Az előfizetéses modellekkel a Spotify és a Netflix is nagy mértékben növelte a felhasználói táborát, mindezzel pedig az Apple és a Google is jól járnak, hiszen az összegből 30 százalékot tesznek zsebre (éves előfizetésnél 15-öt).




Spotify és Netflix

Az App Store-ban a legtöbbet a Spotify és a Netflix hozta, a Play Áruházban a LINE és a Tinder – de mindkét boltban előkelő helyen a Pandora és az HBO NOW is.

A kialakult rendszert nem csak a felhasználók kedvelik az egyszerűség miatt, de a szolgáltatások fejlesztői is a figyelem miatt – az alkalmazásboltok pedig a közvetítő szerepét betöltve szereznek még több bevételt.

Ezt láttad már?  Megoldódott a Nokia 8 és a CES rejtélye

forrás

Load More Related Articles
Mutasson többet tőle:  silverpcblog
Mutass többet:  Mobil

Szólj hozzá

Az E-mail címed nem publikus.Kötelező kitölteni *

Érdekesek lehetnek:

Elképesztő sebességű (5G) mobilinternetet tesztelnek Magyarországon

Az Ericsson éves innovációs napján a Magyar Telekom számára kiemelte az elmúlt néhány év l…