Kezdőlap Mobil A Palm már a feltámadást sem érdemli meg

A Palm már a feltámadást sem érdemli meg

6 perce olvasva
0
0
9
A Palm már a feltámadást sem érdemli meg


A TCL úgy döntött, hogy életben tartja a BlackBerry márkanevet, a Palmot viszont végül a kukába vágta.

 

A TCL két évvel ezelőtt vásárolta meg a Palm nevet, és akkor eldöntötte, hogy nagy áttöréseket ér majd el vele a technológiában és a dizájnban. Az üzlet keretében a webOS-t nem kérte a TCL, az az LG-nél maradt.

A két év során azonban a TCL semmit sem tett a Palm feltámasztásáért, mindössze egy weboldalt hozott létre, amelyet azóta lekapcsolt.

A vállalat úgy döntött, hogy nem érdemel feltámadást a Palm márka, ehelyett inkább a napjainkban jóval ismertebb BlackBerryt menti meg. A TCL tervezi, gyártja, értékesíti, reklámozza és támogatja a BlackBerry készülékeket. Az Alcatel Idol 4-ből ennek keretében BlackBerry DTEK50 lett, a TCL 950-ből DTEK60.




BlackBerry

A BlackBerry utolsó tervezése a Mercury, amelyet a TCL az MWC-n mutat majd be.

Ha a BlackBerry piaci részesedése szinte elhanyagolható, akkor miért ez, és nem a Palm? A válasz egyszerű: a Palm név a fiatalabb okostelefon-vásárlók számára szinte semmit nem mond, a BlackBerry viszont igen, például a Priv miatt.

forrás

Ezt láttad már?  Vihető az aranyozott Trump-iPhone
Load More Related Articles
Mutasson többet tőle:  silverpcblog
Mutass többet:  Mobil

Szólj hozzá

Az E-mail címed nem publikus.Kötelező kitölteni *

Érdekesek lehetnek:

Elképesztő sebességű (5G) mobilinternetet tesztelnek Magyarországon

Az Ericsson éves innovációs napján a Magyar Telekom számára kiemelte az elmúlt néhány év l…