Kezdőlap Mobil A Palm már a feltámadást sem érdemli meg

A Palm már a feltámadást sem érdemli meg

2 perce olvasva
A Palm már a feltámadást sem érdemli meg bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva
0
25
A Palm már a feltámadást sem érdemli meg


A TCL úgy döntött, hogy életben tartja a BlackBerry márkanevet, a Palmot viszont végül a kukába vágta.

 

A TCL két évvel ezelőtt vásárolta meg a Palm nevet, és akkor eldöntötte, hogy nagy áttöréseket ér majd el vele a technológiában és a dizájnban. Az üzlet keretében a webOS-t nem kérte a TCL, az az LG-nél maradt.

A két év során azonban a TCL semmit sem tett a Palm feltámasztásáért, mindössze egy weboldalt hozott létre, amelyet azóta lekapcsolt.

A vállalat úgy döntött, hogy nem érdemel feltámadást a Palm márka, ehelyett inkább a napjainkban jóval ismertebb BlackBerryt menti meg. A TCL tervezi, gyártja, értékesíti, reklámozza és támogatja a BlackBerry készülékeket. Az Alcatel Idol 4-ből ennek keretében BlackBerry DTEK50 lett, a TCL 950-ből DTEK60.




BlackBerry

A BlackBerry utolsó tervezése a Mercury, amelyet a TCL az MWC-n mutat majd be.

Ha a BlackBerry piaci részesedése szinte elhanyagolható, akkor miért ez, és nem a Palm? A válasz egyszerű: a Palm név a fiatalabb okostelefon-vásárlók számára szinte semmit nem mond, a BlackBerry viszont igen, például a Priv miatt.

forrás

Load More Related Articles
Mutasson többet tőle:  silverpcblog
Mutass többet:  Mobil
Hozzászólás letiltva.

Érdekesek lehetnek:

A Narzo 20 átcsomagolt változata lett a Realme 7i

Az indiai piacon már tavaly szeptemberben elindult a Realme 20-as Narzo szériája, Európába…