A 12 tonnás tömeg nem gond, de egy 52 méter hosszú tárggyal egyszerűen nem lehet egy normál kanyart sem bevenni, nemhogy falvakon és hegyek között átvezető kis utakon manőverezni. A kínaiak ezért ferdén rögzítik a gigantikus szélkerékhez való lapátokat a C&C márkájú kínai nyerges vontatókon, ahol egy kezelő külön állítani tudja a pozíciójukat. Ijesztően hangzik? Instabilnak tűnik? Igen és igen, de működik. forrás
Világpremierre készül a G Flex 2 Az LG a Las Vegasban megrendezett Consumer Electronics Show alkalmával mutatta be az íves kialakítású G Flex sorozatának második tagját, mely Dél-Koreában nagyjából 196 000 forintnak megfelelő áron már januárban piacra került. A különleges kialakítású mobilokért mélyen a pénztárcájukba nyúlni hajlandók számára jó hír lehet, hogy a készülék rövidesen világszerte elérhető lesz, bár a nemzetközi [...]