Kezdőlap Mobil Új reklámhadjáratba kezdett a Sony

Új reklámhadjáratba kezdett a Sony

1 perce olvasva
Új reklámhadjáratba kezdett a Sony bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva
0
3


A Sony jól tudja, hogy egy termék sikerének bebiztosításához nem elegendő a vonzó dizájn, a prémium anyaghasználat vagy a jövőt idéző műszaki felszereltség, hanem agresszív reklámhadjárat is szükséges. Az Xperia Z1 huszonöt országban egyszerre beinduló tévés kampánya a műszaki paraméterek hangsúlyozása helyett inkább az érzésekre kíván hatni, melyek általában sokkal inkább eljutnak a vásárlókhoz. A kampány beindítását követően a japán gyártó hivatalos Facebook oldalán egy újabb fotópályázatot is meghirdet majd, melynek fődíja szintén egy Xperia Z1 lesz.

 

forrás




Load More Related Articles
Mutasson többet tőle:  silverpcblog
Mutass többet:  Mobil
Hozzászólás letiltva.

Érdekesek lehetnek:

Minden eszközt bevet a Foxconn az Apple igényeinek kielégítésére

A nonprofit érdekképviseleti szerv által közreadott jelentés szerint a Foxconn a kínai mun…