Kezdőlap Mobil A BlackBerry felhasználók váltanak legritkábban

A BlackBerry felhasználók váltanak legritkábban

3 perce olvasva
A BlackBerry felhasználók váltanak legritkábban bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva
0
1


Érdekes felmérést végzett Amerikában a Kantar WorldPanel, az eredmények szerint ugyanis arrafelé átlagosan 22 havonta cserélnek telefont a felhasználók. Úgy tűnik tehát, hogy a legtöbb vásárló kihasználja a két éves kontraktust, és csak utána néz valamilyen másik mobilt magának. Más kérdés viszont, hogy az USA-ban a szolgáltatók különböző engedményrendszerrel rendelkeznek, így például vannak természetesen részletfizetési lehetőségek, amik jobban megkötik a vásárlók szívét, de akad olyan operátor, aminél évi háromszor lehet készüléket cserélni.

 

Kicsúsztatható lesz a billentyűzet

 

A riport csámcsogós bejegyzése azt is részletezi, hogy vajon melyik gyártóhoz a leghűségesebbek a felhasználók. A cég szerint aki BlackBerryt vesz, az csak 32 hónap után vált másik kütyüre, ami a legtöbb esetben újabb BB eszközt jelent. A leggyorsabban a Windows Phone operációs rendszerrel szerelt dolgokat unják meg a júzerek, átlagosan 16 havonta érnek meg ezek a cserére. Az Apple-nél 25 hónap, a Samsungnál pedig 18 hónap az átlagos váltási időszak.

 

A Kantar még további részletekbe is belement. Mivel a cupertinói cég nagyobb kijelzőkre váltott az iPhone 6 és 6 Plus esetén, 2014 szeptembere óta a korábbi almás telefonok felhasználóinak 32 százaléka váltott, ebből 47 százalék a 4,7 hüvelykes, 16 százaléka pedig az 5,5 hüvelykes variánst válaszotta. Ez az arány csupán 22 százalék volt az iPhone 5s bejelentése után, vagyis a méretesebb panel tényleg vonzó célpont lett az iOS iránt rajongók körében. Érdekes lenne egy ilyen felmérés Európában is.

forrás

Load More Related Articles
Mutasson többet tőle:  silverpcblog
Mutass többet:  Mobil
Hozzászólás letiltva.

Érdekesek lehetnek:

TCL panelt használ a Mi 10 Ultra

Bár a Samsung a domináns szereplő a szerves fénykibocsátó diódákat bevető megjelenítőpiaco…