Mobil 50 millió okostelefont értékesített az Oppo Szerző: silverpcblog Közzétéve 2019-06-25 2 perce olvasva 50 millió okostelefont értékesített az Oppo bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva 0 5 Oszd meg itt: Facebook Oszd meg itt: Twitter Oszd meg itt: Google+ Oszd meg itt: Reddit Oszd meg itt: Pinterest Oszd meg itt: Linkedin Oszd meg itt: Tumblr Arról már lehetett hallani, hogy az Oppo valószínűleg meglehetősen jó eredményekről számol majd be, már ami a 2015-ös eladásokat illeti. Az elemzők pedig most nem/sem tévedtek, hiszen a kínai gyártó 50 millió készüléket értékesített. Az Európában még csak most ismerőssé váló céget 2001-ben alapították, így egyértelműen kijelenthető, hogy elég nagyra nőttek az elmúlt másfél évtized alatt. Annak ellenére tudták ezt megtenni, hogy igencsak nagy ellenfelekkel kell farkasszemet nézniük a világ legnépesebb országában, a Xiaomi például 70 millió eladott mobilt tudott felmutatni, de a Meizu és a LeTV is 20 illetve 4 milliónál tart, és akkor még nem beszéltünk a Huawei-ről, akik tavaly 100 millió okostelefon szállítottak le. Az Oppónál egyébként az R7-re, az R7s-re, illetve az R7 Plusra lehetnek a legbüszkébbek, ezekből összesen 15 millió fogyott, a legjobban a 2000-3000 jüanos árszegmensben teljesítettek. forrás
Dizájn díjat kapott a BlackBerry Passport és Z3 Díjat nyert a BlackBerry Passport és a Z3 az IF Design Award 2015 szavazáson. A nívós elismerést már 60 éve adományozzák azoknak az eszközöknek, amelyek mérnöki és formatervi szempontból többet nyújtanak az átlagosnál. Az iF szimbólum a dizájn terén elért sikereket foglalja magában. A nemzetközileg összeállított, magas szakarételemmel bíró zsűri az 53 országból érkező több [...]