One thought on “Miért nem fogadja el a kódot az Ügyfélkapu+ igénylésnél és hogyan oldhatjuk meg?

  1. Kb 2 hete regisztráltam az Ügyfélkapu+on, Microsoft Authenticator használatával. Többször is megpróbáltam belépni, működött gond nélkül. Ma mikor ismét megpróbáltam, már a jelszónál elakadt valamiért, így új jelszót kértem. Be is állítottam az új jelszót, de ezután a 2. lépésnél akadt el: az authenticatorban kapott kódot nem fogadta el, hiába próbáltam többször is. A mobilon jó az idő.
    Sajnos a regisztrációkor a QR kód mögött lévő 16 számjegyű kódot nem mentettem el, így még ha törölném is a authenticatorból az Ügyfélkaput, nem tudnám újra hozzáadni.
    Csak a törlőkódom van meg.
    Van megoldás azon kívül, hogy kormányablakba bemegyek és ott kérek segítséget?

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük