
A Shift Up fejlesztésében készült Stellar Blade már a megjelenése előtt óriási érdeklődést váltott ki, főleg a játékosok körében, akik már hetek óta belevethették magukat a PC-s demóba. Amióta a demó május végén elérhetővé vált, egyértéken elmondható, hogy rendkívül népszerűvé vált, köszönhetően az élvezetes játékmenetnek és a főszereplő, Eve vizuális megjelenésének. Ez a vonzereje azonnal megragadta a modding közösség figyelmét, akik nem is késlekedtek belemélyedni a játékfájlokba.
A modderek kreativitása és lelkesedése nem ismer határokat. Néhányan arra fókuszáltak, hogy rejtett elemekre bukkanjanak, például a multiplayer módra utaló nyomokra, ami izgalmas spekulációkat indított el a játék jövőbeli lehetőségeiről. Mások azonban sokkal merészebb vizekre eveztek, és a karakterek megjelenésének módosítására koncentráltak.
Az interneten számos olyan mod található, amelyek Eve alapból is lenge öltözékét még inkább leegyszerűsítik, vagy akár teljesen eltüntetik. Ezek a módosítások a ruházat átlátszóvá tételétől a teljes eltávolításig terjednek. Emellett léteznek olyan modok is, amelyek a játék vizuális elemeit, például Tachy karakterportréját cserélik le erotikus tartalmúra az archívumban, vagy játékos képeket helyeznek el az italautomatákon, tovább színesítve a játékélményt. A „yassification” modok sem maradtak el, annak ellenére, hogy Eve karaktere eleve erősen szexualizált. Ezek a modok a női karakterek megjelenését még nőiesebbé és divatosabbá teszik, gyakran eltúlozva a sminket, a ruházatot, vagy a testarányokat. Ez is azt mutatja, hogy a modderek számára mindig van tér a kreatív kibontakozásra, még a már amúgy is kiemelkedő vizuális elemekkel rendelkező játékokban is.
A Stellar Blade teljes PC-s verziója június 12-én debütál. A demó sikere és a modding közösség aktivitása alapján a játék óriási potenciállal rendelkezik ahhoz, hogy hosszú távon is fenntartsa a játékosok érdeklődését, hiszen a modok által kínált egyedi élmények tovább növelik a játék újrajátszhatóságát és mélységét. Ez a fajta közösségi tartalomgyártás rendkívül értékes egy játék számára, mivel nemcsak szórakoztató, de folyamatosan frissen tartja a játékélményt, és új rétegeket ad hozzá az eredeti műhöz.