
Nagy sajnálatunkra már sosem fog elkészülni a Cliffhanger Studios ígéretes Black Panther-játéka, melyet az EA szüntetett be a fejlesztőstúdióval együtt. Azonban az információk szerint ez a törölt projekt egy forradalmi, továbbfejlesztett Nemezis-rendszerrel készült volna, ami még izgalmasabbá tette volna a játékélményt. A Bloomberg újságírója, Jason Schreier fedte fel a napokban, hogy a Shadow of Mordorból ismert dinamikus ellenségkezelési rendszer inspirálta volna ezt a Wakandában játszódó kalandot.
A szivárgások alapján a játékosok választhattak volna, hogy T’Challa, Azuri, Killmonger vagy Shuri karakterével vágnak neki a Wakanda sorsát eldöntő küldetésnek. A választott hősön kívül a többi karakter riválisként jelent volna meg a történetben, ami folyamatosan változó dinamikát és újrajátszhatóságot biztosított volna. Képzeljünk el egy olyan narratívát, ahol a döntéseink valóban formálják az eseményeket, és a riválisok a korábbi interakcióink alapján reagálnak! Ez a fajta interaktivitás hatalmas potenciált rejtett magában.
A történetbe a Marvel-univerzumból jól ismert alakváltó Skrullok is bekapcsolódtak volna, akik rejtve próbálták volna megvetni a lábukat Wakandában. A játékos döntései alapján bizonyos Skrullok szövetségesként, míg mások ellenségként viselkedtek volna, még mélyebbé téve a Nemezis-rendszer által nyújtott élményt. A fejlesztés során azonban ez az ambiciózus rendszer nehézségekbe ütközött, mivel a stúdió egyszerre próbált egy új játékot és egy új csapatot felépíteni. Ez a kettős kihívás valószínűleg hozzájárult a projekt lassulásához.
Bár a fejlesztés már közel négy éve zajlott, az EA vezetősége csalódott volt, hogy a játék még mindig az előkészítő fázisban tartott, ezért úgy döntöttek, leállítják a stúdiót és törlik a játékot. Ez a döntés komoly visszhangot váltott ki a játékközösségben, hiszen egy ilyen innovatívnak ígérkező projekt veszett kárba.
Azonban van némi öröm az ürömben: nem kell teljesen Black Panther-játék nélkül maradnunk! Készül egy másik Fekete Párduc témájú cím is, a Marvel 1943: Rise of Hydra, amely a második világháború idején játszódik. Ez a játék a fiatal Steve Rogerst és T’Challa nagyapját, Azzurit helyezi a középpontba. Az Amy Hennig új csapata, a Skydance New Media által fejlesztett alkotás némi csúszást követően várhatóan jövőre jelenik meg, és remélhetőleg kárpótolja a rajongókat a törölt Black Panther-játék miatt.