
A YouTube ismét egy lépéssel közelebb hozza a tartalomgyártókat a sikerhez egy új funkcióval. A platform célja, hogy a lehető legtöbb nézőhöz jussanak el a videók, ehhez kínál mostantól újabb segítséget.
A „Tesztelés és összehasonlítás” nevű eszköz lehetővé teszi, hogy a videósok különböző címváltozatokat próbáljanak ki. Ezzel a módszerrel könnyen kideríthetik, melyik cím vonzza a legtöbb figyelmet a potenciális nézők részéről.
A rendszer a nézőknek véletlenszerűen mutatja a különböző címeket, majd néhány nap elteltével a tartalomkészítő statisztikát kap arról, hogy melyik verzió teljesített jobban. Ez a módszer hasonlít a már bevezetett indexkép-teszteléshez.
Bár a címek tesztelése első hallásra nem tűnik óriási újdonságnak, a YouTube szerint mégis kulcsfontosságú lehet a videók népszerűségének növelésében. A megfelelő cím ugyanis jelentősen befolyásolhatja, hogy hányan kattintanak rá egy-egy videóra.
Fontos azonban megjegyezni, hogy a címtesztelés egyelőre csak egy kisebb felhasználói csoport számára érhető el. A Google ugyanis fokozatosan tervezi bevezetni a funkciót, hasonlóan ahhoz, ahogy az indexképek tesztelését is indította 2023-ban, hogy aztán 2024 közepére mindenki számára elérhetővé váljon.
Ez a lépés is azt mutatja, hogy a YouTube folyamatosan törekszik a tartalomkészítők támogatására, hogy minél sikeresebbek lehessenek a platformon.
Nyitóképünk: pcwplus.hu