
Nagy és izgalmas változások várhatók a Magyar Telekom hálózatában, ami bár átmeneti kihívások elé állíthat minket, hosszú távon egy modernebb és stabilabb digitális élményt ígér. A vállalat a héten nagyszabású fejlesztési munkálatokat végez országszerte, melynek célja az infrastruktúra korszerűsítése. Ez az elkötelezett munka azonban időszakos szolgáltatáskimaradásokkal járhat, melyek Budapest több kerületét és számos vidéki települést is érintenek.
Képzeljük csak el: épp a kedvenc sorozatunkat néznénk, egy fontos online meetingen vennénk részt, vagy éppen egy telefonbeszélgetésbe merülnénk, amikor a kapcsolat hirtelen megszakad. Sajnos pontosan ilyen szituációkkal találkozhatnak most azok az ügyfelek, akik a hálózatépítés által érintett területeken élnek. Az otthoni internet-, televízió- és telefon-szolgáltatásban egyaránt előfordulhatnak üzemzavarok, melyek időtartama esetenként akár több órát, sőt, bizonyos esetekben akár 4-5 órás szünetet is jelenthet. Tudjuk, milyen bosszantó tud lenni, ha a digitális életünk egy pillanatra is megáll, különösen a mai rohanó világban.
A karbantartási folyamat már a hét elején, hétfőn megkezdődött Hatvanban, Szombathelyen, valamint a főváros XVII. kerületében. A munkálatok azonban nem állnak meg, a hét további napjaiban folyamatosan terjednek ki újabb és újabb helyszínekre. Például, a szerdai napon a budapestiek a XI. kerületben élőknek érdemes felkészülniük, ahol akár kétórás leállásra is sor kerülhet.
A fejlesztések további széles körű települést érintenek csütörtökön és pénteken is, ezek a következők: Recsk, Bezi, Győrsövényház, Rábapatona, Dány, Kerekharaszt, Kóka, Tóalmás, Vácszentlászló, Valkó, Zsámbok, Szűcsi, Apagy, Baktalórántháza, Besenyőd, Laskod, Levelek, Magy, Napkor, Nyírjákó, Nyírkarász, Ófehértó, Őr, Petneháza, Derecske, Mikepércs, Sáránd, Dunatetétlen, Dunavecse, Fülöpszállás, Harta, Solt.
„Egy ilyen nagyszabású fejlesztés sosem zajlik észrevétlenül, de mindig érdemes a célra gondolnunk: egy jövőálló hálózatra, amely gyorsabb és megbízhatóbb kapcsolatot biztosít majd mindannyiunknak.”
A Telekom arra kéri kedves ügyfeleit, hogy amennyiben a jelzett időtartamon túl is fennállna a probléma, első lépésként próbálják meg újraindítani a digitális elosztójukat, azaz a routert. Ez a gyakran egyszerű mozdulat sok esetben már önmagában megoldást hozhat. Ha azonban a szolgáltatás továbbra sem áll helyre, a vállalat ingyenesen hívható 1414-es ügyfélszolgálati számán készséggel nyújtanak további segítséget. Bár az átmeneti kellemetlenség elkerülhetetlen, a Telekom garantálja, hogy ezek a beruházások elengedhetetlenek ahhoz, hogy hosszú távon még jobb minőségű, stabilabb és gyorsabb kapcsolatot biztosítsanak az előfizetőknek.