Facebook „Mented a bejelentkezési adatokat?” üzenet állandóan felugrik? Így tilthatod le!

A Facebook alkalmazás használata közben sok felhasználó tapasztalja, hogy a „Mented a bejelentkezési adatokat a(z) Facebook alkalmazásban?” kérdés állandóan megjelenik. Ez bosszantó lehet, különösen, ha minden egyes belépés után újra és újra nemet kell nyomni. Ebben a cikkben bemutatjuk, hogy miért jelenik meg ez az üzenet, és hogyan lehet megszabadulni tőle.

Miért kérdezi állandóan a Facebook a bejelentkezési adatok mentését?

Amikor bejelentkezel a Facebook alkalmazásba, az megpróbálja elmenteni a bejelentkezési adataidat, hogy a következő alkalommal gyorsabban be tudj lépni. Ha nem engedélyezed ezt, akkor az alkalmazás nem tárolja az információt, és minden egyes alkalommal újra meg fogja kérdezni.

Ez a funkció hasonló a sütikhez, amelyeket egyes weboldalak használnak. Ha nem fogadod el a mentést, az alkalmazás nem tudja megjegyezni a döntésedet, így újra és újra felteszi a kérdést.

Hogyan lehet kikapcsolni a „Mented a bejelentkezési adatokat?” kérdést?

Ha szeretnéd véglegesen letiltani ezt a felugró üzenetet, akkor az alábbi megoldásokat próbálhatod ki:

1. Engedélyezd a bejelentkezési adatok mentését

A legegyszerűbb megoldás, ha egyszerűen engedélyezed a Facebook számára, hogy elmentse a bejelentkezési adataidat. Ha ezt megteszed, akkor többé nem fogja kérdezni.

Hátránya: Ha valaki hozzáfér a telefonodhoz vagy az eszközödhöz, könnyebben beléphet a fiókodba, ha nincs további biztonsági lépés beállítva.

2. Használj jelszókezelőt

Ha nem akarod, hogy a Facebook tárolja a bejelentkezési adataidat, akkor használhatsz egy jelszókezelőt, például a Google Jelszókezelőjét vagy egy másik megbízható alkalmazást, mint a LastPass vagy a Bitwarden.

Így nem kell újra és újra beírnod a jelszót, mert a jelszókezelő automatikusan kitölti azt neked.

3. Használj inkognitó módot vagy privát böngészést

Ha a Facebookot böngészőből használod és nem szeretnéd, hogy állandóan kérdezze a bejelentkezési adatok mentését, akkor használhatod az inkognitó módot.

Ez a megoldás különösen hasznos lehet, ha másokkal közösen használt számítógépen vagy nyilvános helyen jelentkezel be.

4. Töröld és telepítsd újra a Facebook alkalmazást

Ha a Facebook alkalmazás folyamatosan feldobja a kérdést annak ellenére, hogy mindig nemet nyomsz, próbáld meg az alábbi lépéseket:

  • Lépj be a telefon beállításaiba.
  • Keresd meg az „Alkalmazások” vagy „Alkalmazáskezelő” menüt.
  • Keresd meg a Facebook alkalmazást.
  • Kattints az „Adatok törlése” vagy „Gyári beállítások visszaállítása” opcióra.
  • Távolítsd el az alkalmazást, majd telepítsd újra a Google Play Áruházból vagy az App Store-ból.

Ez a megoldás néha segíthet abban, hogy az alkalmazás beállításai alaphelyzetbe álljanak, és a bejelentkezési adatok mentésének kérdése ne jelenjen meg többé.

5. Használj másik Facebook alkalmazást vagy alternatív klienst

Ha a Facebook hivatalos alkalmazása nem megfelelő számodra, kipróbálhatsz alternatív klienseket, például a Facebook Lite-ot vagy más böngészőalapú Facebook-alkalmazásokat. Ezek gyakran másképp kezelik a bejelentkezési adatok mentését.

Mit tehetsz, ha még mindig felugrik az üzenet?

Ha egyik megoldás sem működik, próbálj meg kapcsolatba lépni a Facebook ügyfélszolgálatával és jelezd a problémát. A Facebook folyamatosan frissíti az alkalmazását, így lehet, hogy egy jövőbeli frissítésben már lehetőség lesz ennek a funkciónak a teljes kikapcsolására.

Összegzés

A Facebook „Mented a bejelentkezési adatokat?” üzenete azért jelenik meg állandóan, mert az alkalmazás nem tárolja a válaszodat, ha nemet nyomsz. A kérdés végleges eltüntetésére nincs egyértelmű megoldás, de használhatsz jelszókezelőt, alternatív Facebook klienst vagy akár újratelepítheted az alkalmazást, hogy megpróbáld kikapcsolni ezt a funkciót.

Ha nem akarsz minden alkalommal nemet nyomni, akkor a legegyszerűbb, ha elmented a bejelentkezési adatokat, és szükség esetén manuálisan kijelentkezel vagy törlöd az alkalmazás adatait.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük